Anterior

Problem with the systen

Resuelta Pública

Naturaleza del problema:

Otro

Tu reclamación

I. A.

A: EDREAMS

04/08/2026

I am extremely disappointed with eDreams. Their booking system automatically entered incorrect passenger names, even though the dates of birth were correct. This was not my mistake. I contacted customer service immediately, but instead of investigating the issue, I was simply told to pay for a name change. I paid for a booking, not for mistakes made by your system. Customers should not be forced to pay to correct errors they did not make. I expect eDreams to take responsibility, investigate what happened, and fix this issue free of charge. Until then, I cannot recommend using this service.

Mensajes (4)

EDREAMS

A: I. A.

04/08/2026

Hola, ¡gracias por contactar con nosotros! Hemos registrado tu consulta y estamos trabajando para darte una respuesta lo antes posible. Para una gestión ágil de la misma, asegúrate de que nos has facilitado el número de confirmación de la reserva y/o la dirección de correo electrónico vinculada. Si no es el caso, por favor, responde añadiendo esta información en una imagen adjunta para mantener la privacidad de tus datos. De todos modos, si se trata de un asunto urgente, te recordamos que disponemos de varios canales de contacto, en nuestro blog te lo contamos todo:s:bit.ly/46sCcxl. Y, si eres miembro Prime, ¡recuerda que dispones de línea telefónica e email exclusivos! Sólo debes acceder a tu perfils:bit.ly/46u75S5. Agradecemos de antemano tu paciencia mientras trabajamos en tu consulta. Recibe un cordial saludo, Travel Experience Team 4773616:195447

EDREAMS

A: I. A.

28/08/2026

Good morning, Thank you for your patience while we reviewed your request. We have sent you detailed information regarding the resolution of your case by email. Kind regards. 4773616:195447

I. A.

A: EDREAMS

01/09/2026

Hi,The payment wasn’t going through online, so I spoke to them over the phone and we made the payment by phone to have the names changed. Thank you Ioanna tsakali

EDREAMS

A: I. A.

03/09/2026

Good morning, Thank you for your patience while we reviewed your request. We have sent you detailed information regarding the resolution of your request by email. Kind regards. 4773616:195447


¿Necesitas ayuda?

El tiempo medio de respuesta es de 15 días. Te recomendamos que esperes ese plazo antes de contactarnos.

Información para empresas

Descubra más sobre esta plataforma

Información para consumidores

Descubre más sobre nuestra plataforma