Cobro indebido de mi tarjeta bancaria hecho por nexfli sin mi autorización

D. M.

A: NETFLIX

26/11/2021

Reclamo la devolución de mi dinero ya que he llamado más de tres veces y siempre me cuentan algo distinto para no ingresar me también por daños y perjuicios ya que ese dinero era para viajar y se lo han cobrado sin mi autorización y sin tener deudas con ellos y lo han hecho desde mi tarjeta del banco violando así mi privacidad

NETFLIX

A: D. M.

26/11/2021

Thank you for your inquiry. Your email has reached an automated mailbox, which is reviewed regularly and is intended only for inquiries and requests regarding our privacy practices, as set forth in our Statement at s:www.netflix.comrivacy. Please be aware that responses to your privacy inquiries and requests will be sent from privacy@legal.netflix.com. Answers to the most common privacy questions we receive can be found here. We do not respond to general customer service or other types of inquiries (including billing or tax related questions) through this email address. For non-privacy related questions, please refer to our Help Center, or contact our Customer Service department via chat or phone, through s:help.netflix.com. Information regarding our company can also be found at our About site (s:about.netflix.com) and through the other links in the footer of our main site (www.netflix.com). Sincerely, Netflix Bahasa Indonesia Norsk Bokma¥l ÄŒeÅ¡tina Dansk Deutsch Español Español España Français Français Canadien Italiano ไทย Nederlands Portugues do Brasil Portugues Polski Română Suomi Svenska Tiếng Việt ไทย Ta¼rkçe 日本語 العربية 한국어 繁體中文 简体中文 עברית Ελληνικά Este correo electrónico es un servicio de Netflix. Entregado por Zendesk [PYZGXX-99MV]