REACTIVACION NO AUTORIZADA

L. S.

A: NETFLIX

27/04/2021

Cancelé mi cuenta y justo el día en que me envian correo de "adios" recibo también un correo de "bienvenida de nuevo" y un cargo en mi tarjeta de servicio premium. Nunca lo he autorizado. Vivo sola y nadie más tiene mi contraseña.

NETFLIX

A: L. S.

27/04/2021

Thank you for your inquiry. Your email has reached an automated mailbox, which is reviewed regularly and is intended only for inquiries and requests regarding our privacy practices, as set forth in our Statement at s:www.netflix.comrivacy. Please be aware that responses to your privacy inquiries and requests will be sent from privacy@legal.netflix.com. Answers to the most common privacy questions we receive can be found here. We do not respond to general customer service or other types of inquiries (including billing or tax related questions) through this email address. For non-privacy related questions, please refer to our Help Center, or contact our Customer Service department via chat or phone, through s:help.netflix.com. Information regarding our company can also be found at our About site (s:about.netflix.com) and through the other links in the footer of our main site (www.netflix.com). Sincerely, Netflix Bahasa Indonesia Bokma¥l Dansk Deutsch Español Español España Français Français Canadien Italiano ไทย Nederlands Portugues do Brasil Portugues Polski Română Suomi Svenska Ta¼rkçe 日本語 العربية 한국어 繁體中文 简体中文 עברית Ελληνικά Este correo electrónico es un servicio de Netflix. Entregado por Zendesk [ERYWK9-XL0O]

NETFLIX

A: L. S.

14/05/2021

[s:secure.gravatar.com/avatar/51342c6091e454a29f8c8ee5cad8d6fa?size=40anddefault=s%3A%2F%2Fassets.zendesk.com%2Fimages%2F2016%2Fdefault-avatar-80.pngandr=g] Netflix (Netflix) May 14, 2021, 5:17 :PM GMT+5:30 Hola: Adjunta le enviamos la respuesta de Netflix a su reclamación. Si tiene alguna pregunta, no dude en consultarnos. Atentamente, Netflix [OWG65L-9Z7Z]