Tipo de subscripción al plan incorrecta

M. G.

A: NETFLIX

04/11/2020

Buenos días, A día de hoy 04/11/2020 he realizado una inscripción en la web netflix solicitando el plan básico pero al final del procedimiento se me ha cargado el plan premium que yo no he solicitado. No necesito tanta resolución y por eso desde el inicio solicité el plan Básico. Me he puesto en contacto con atención a cliente al acabar la subscripción para informarles del fallo pero estos me dicen que no pueden cambiarme el plan premium al básico cuando es un fallo vuestro ya que desde el inicio de la subscripción al plan yo he solicitado el plan básico. Con todo esto me gustaría que hicierais el reembolso de los 15.99€ y cargarais el importe correcto de 7.99€ del plan básico. Gracias.

NETFLIX

A: M. G.

04/11/2020

Thank you for your inquiry. Your email has reached an automated mailbox, which is reviewed regularly and is intended only for inquiries and requests regarding our privacy practices, as set forth in our Statement at s:www.netflix.comrivacy. Please be aware that responses to your privacy inquiries and requests will be sent from privacy@legal.netflix.com. Answers to the most common privacy questions we receive can be found here. We do not respond to general customer service or other types of inquiries (including billing or tax related questions) through this email address. For non-privacy related questions, please refer to our Help Center, or contact our Customer Service department via chat or phone, through s:help.netflix.com. Information regarding our company can also be found at our Media Center (s:media.netflix.com) and through the other links in the footer of our main site (www.netflix.com). Sincerely, Netflix Bahasa Indonesia Bokma¥l Dansk Deutsch Español Español España Français Français Canadien Italiano ไทย Nederlands Portugues do Brasil Portugues Polski Română Suomi Svenska Ta¼rkçe 日本語 العربية 한국어 繁體中文 简体中文 עברית Ελληνικά 580916:633395